GYIK

Honnan tudhatom, hogy a termék mérete megfelelő?

Oldalunkon megtalálható egy mérettáblázat, amely megkönnyíti a megfelelő méret kiválasztását. Alaposan mérd le magad, mielőtt megrendelnéd a terméket, így elkerülhetők a későbbi kellemetlenségek. További kérdés esetén lépj velünk kapcsolatba e-mailen vagy telefonon keresztül.

Hogyan tudom kicserélni a terméket, ha nem megfelelő a méret?

Ha vissza szeretnéd küldeni a terméket, írj e-mailt vagy hívj minket telefonon. Ahhoz, hogy kicserélhessük a rendelésedet, szükségünk lesz a rendelési azonosítódra, és hogy melyik terméket milyenre szeretnéd cserélni. A visszaküldés a te dolgod lesz, egy megadott címre. Sajnos a szállítási költséget újra fel kell számolnunk, amikor az új terméket postázzuk.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség egységesen 990 Ft.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Jelenleg az oldalunkon készpénzes vásárlás lehetséges, amit utánvéttel a futárnak kell odaadnod. Lehetséges még továbbá banki átutalás is, ebben az esetben adott számlaszámra kell elutalnod a megfelelő összeget. Ezen kívül, PayPal-on keresztül is fizethetsz, illetve online barion rendszerén keresztül, ehhez nem kell más csak egy bankkártya amelyet internetes vásárlásokhoz tudsz használni.

Van esetleg üzletetek, ahol felpróbálhatnám a ruhákat?

Egyelőre még nincs üzletünk, ruháink online vásárolhatók meg. Nincs bemutatóterem, ahol felpróbálhatnád a ruhákat, viszont az oldalunkon találsz egy mérettáblázatot, amelynek segítségével könnyedén kiválaszthatod a számodra megfelelő darabot.

Mi a teendő, ha változtatni szeretnék a rendelésemen?

Amíg a csomagodat még nem adtuk át a futárszolgálatnak, lehetőséged van a rendelésed módosítására. Ebben az esetben hívd a +36 70 7010776-os telefonszámot vagy írj nekünk e-mailt az info@dalev.hu címre.

Influencer vagyok, szponzorokat keresek, együttműködhetnénk?

Mindenféle megkeresésre nyitottak vagyunk, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy személyesen is egyeztethessünk!